Home » Cara Masak Rendang Ayam.html

Cara Masak Rendang Ayam.html

Advertisement

Resepi kampung: rendang ayam, Rendang ayam: bahan-bahan: 1 ekor ayam 4-5 ulas bawang merah 3 ulas bawang putih 1 inci halia 1 cm kunyit hidup 4 batang serai 1 inci lengkuas 20 tangkai. Curlybabe' satisfaction: asam pedas ayam, Geraugebang said sedapnyaaa ayuuuuu harus cik abang melekat kat umah kalau dapat makan asam pedas nikalau akak, akak boleh hirup lagi kuah diaa. Resepi rendang ayam ~ koleksi resepi selera4u, Baru je syawal berlalu. dah teringin nak makan rendang. rendang ayam. ini lah kali pertama masak rendang bubuh kerisik. selalunya, tekak tak berapa nak terima ada. Resep rendang ayam - resep masakan makanan, Resep rendang ayam---rendang ayam termasuk salah satu jenis lauk pauk yang di gemari, khususnya bagi penyuka masakan pedas. dan berikut adalah resep masakan rendang. Rendang ayam - kuali, Salam semua hari ni terasa nak makan rendang ayam. lama betul x buat nya. jadi kak rose pun meronda rumah dan dapur kengkawan jumpa rendang.

Sinar Kehidupanku**~::
Sinar Kehidupanku**~::

daisy-lala
Daisy-lala

resep rendang ayam bahan rendang ayam ayam 500 gram jangan terlalu
Resep rendang ayam bahan rendang ayam ayam 500 gram jangan terlalu

resep rendang ayam bahan rendang ayam ayam 500 gram jangan terlalu

Advertisement