Home » Cara Masak Rendang Ayam.html

Cara Masak Rendang Ayam.html

Advertisement

Menu: ayam, Itu yang barangkali mintak dibuat sup tu. sup ayam memang jadi faveret shilah. dalam seminggu, mesti kurang2 sekali buat sup ayam untuknya.. Resepi nennie khuzaifah: bubur lambuk ayam, Dah pun petang 1 ramadhancepat betul la masa bergerak kan . hari ni untuk berbuka puasa saya masak bubur lambuk ayam yang cukup berlemak dan insyallah. Resep masakan & kue, Posted by resep mytipssukses on jul 11, 2014. resep masakan udang pedas bertabur keju. resep masakan udang dengan berbagai variasi dan cara mengolah dimiliki hampir. Sinar kehidupanku**~::: roti jala & kari ayam, Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. masih mood raya, tu yg tak berkesempatan je nak kongsikan resepi kat blog ni. maaf ya kwn2 semua, lama dah. Dapur sempadan: ayam masak halia, Ikut kan hati, memang tak nak masak hari ni, bukan tu saja, nak melintas kat dapur pun tak kuasa, penat. tapi kan, hmmm, che mat masak jugalah..

rendang ni cw buat semalam teringin sangat nak makan rendang raya
Rendang ni cw buat semalam teringin sangat nak makan rendang raya

Rendang Tok and rendang ayam… My favorite!
Rendang Tok and rendang ayam… My favorite!

buat basah2 gituw senang nk sapu nga plutthehee
Buat basah2 gituw senang nk sapu nga plutthehee

buat basah2 gituw senang nk sapu nga plutthehee

Advertisement