Home » Cara Masak Rendang Ayam.html

Cara Masak Rendang Ayam.html

Advertisement

Sajian dapur bonda: nasi beriani ayam, Apa yang pasti, antara bahan yang digunakan ialah daun pudina. daun pudina digunakan untuk menyediakan lauk beriani ayam dan juga nasi beriani ayam.. Dapur sempadan: ayam masak halia, Ikut kan hati, memang tak nak masak hari ni, bukan tu saja, nak melintas kat dapur pun tak kuasa, penat. tapi kan, hmmm, che mat masak jugalah.. Resepi nennie khuzaifah: bubur lambuk ayam, Dah pun petang 1 ramadhancepat betul la masa bergerak kan . hari ni untuk berbuka puasa saya masak bubur lambuk ayam yang cukup berlemak dan insyallah. Sinar kehidupanku**~::: roti jala & kari ayam, Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. masih mood raya, tu yg tak berkesempatan je nak kongsikan resepi kat blog ni. maaf ya kwn2 semua, lama dah. Coretan dapur: karipap rangup- inti kari ayam & kentang, Minyak untuk menumis 1 tangkai daun kari cara membuat inti: terlebih dahulu rebuskan kentang yg telah dipotong didalam air mendidih sehingga hampir (3 suku ) masak/empuk..

Cara Masak Rendang Ayam.html
Cara Masak Rendang Ayam.html

Tutup api, angkat dan boleh dihidangkan.
Tutup api, angkat dan boleh dihidangkan.

Resipi : Rendang Ayam
Resipi : Rendang Ayam

Resipi : Rendang Ayam

Advertisement