Arah: kuih tiram / lidah/ selayang, Ijayuji berkata salam sume!! to kak sheila>>kan kan kan byk nama kuih ni tapi kita kat sana dah terbiasa panggil kuih selayang bila dgr nama kuih ni. Dapurku berasap : kek lapis aneka rasa warna, Kek nie minggu yang lepas buat, baru ada masa nak buat entry. tinta sebenarnya banyak resepi2 kek2 lapis sarawak sama ada yang lama dan baru. semua tu. Steamed cassava sago kuih.talam ubisago., Minta izin ngan wendy nak linkkan resepinya kat sinithanks .share resepi yang sedap ni. steamed cassava & sago kuih.talam ubisago.

Dah siap kuih talam suji dan kuih talam cendol
Dah siap kuih talam suji dan kuih talam cendol

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!
Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!

KUIH LAPIS SERI WANGI
KUIH LAPIS SERI WANGI

Sungai Petani, Kedah -
Sungai Petani, Kedah -

Kuih Akok Kuih Apom Kuih Bom Kuih Cara Kuih Mambung
Kuih Akok Kuih Apom Kuih Bom Kuih Cara Kuih Mambung

comment on this picture membuat kuih lapis talam html the
Comment on this picture membuat kuih lapis talam html the

KUIH LAPIS SERI WANGI

Secangkir teh sepiring kuih: 10 petua membuat biskut enak, 1. timbang & sukat bahan2 tepat, sukat bahan kering spt tepung, hentakkan perlahan bahagian bawah cawan bahan memenuhi. http://fatiniahmad.blogspot.com/2009/09/10-petua-membuat-biskut-enak.html Azie kitchen: kuih seri muka delima jamuan harijadi azie, Resepi kuih seri muka delima ambil blog yatie memang terkenal kepakaran membuat pelbagai kuih talam kuih bakar.. http://aziejaya.blogspot.com/2013/04/kuih-seri-muka-delima-untuk-jamuan.html Http://cekvisionhomes.blogspot./: kuih chang ., Madihaa ratna salam kak cek kat ofis sy benor ofismate bawak kuih chang ni tiba musimnya kuih ni mmg musim dorang. http://cekvisionhomes.blogspot.com/2011/06/kuih-chang-never-ending-story.html


TedsWoodworking Plans and Projects

Archives

Woodworking Designs Plans and Projects

Tags

Blogroll

Blog-o-sphere