Home » Resepi Apam Dot Dot.html

Resepi Apam Dot Dot.html

Advertisement

From bakery 2 embroidery: eksperimen apam polkadot, Tips apam polka dot jadi cantik & gebu. hari ni saya nak kongsi beberapa tips or rahsia tersembunyi supaya apam polkadot jadi cantik & gebu.. ~ happy ~: kegilaan terbaru : apam polkadot, Tapi aku macam tak caye je aku leh buat apam comel ni. sebab aku tak pernah nak buat kuih2 atau kek. tapi memang sedap la kan haha mati laa puji kuih. Masam manis: talam polka dot, Talam polka dot olahan dari resepi talam skoteng by : chef asma sumber : yatie lapisan bawah * guna loyang 10x10x2 @3 50g sekoteng (rebus & toskan) (kalau x ada. Dapur mamasya: kuih ketayap polkadot pula, Salam mamasya.dah beberapa kali masuk dapur mama tapi tak boleh nak tinggal komen.cantik pulak kuih ketayap dot-dot-dot nikan??? reply delete.

Salam kengkawan
Salam kengkawan

 sering yg bertanya quatity & size Apam Dot Dot keluaran kamihehe
sering yg bertanya quatity & size Apam Dot Dot keluaran kamihehe

 psl apam dot dot tu jek resepi n camne nak buat resepi nie amik kat
psl apam dot dot tu jek resepi n camne nak buat resepi nie amik kat

 psl apam dot dot tu jek resepi n camne nak buat resepi nie amik kat

Advertisement