Errah najwa: mee rebus terengganu, Rupa mee rebus terengganu tak sama macam tempat lain. ia seakan mee sup. biasanya kami menggunakan mee minyak tu bukan seperti mi lidi di atas..

AKU SUKE TERENGGANU
AKU SUKE TERENGGANU

Coretan dapur: laksa kuoh putih terengganu, Mannira tumpang laluk.noor ni kenal nama lakat cari dulu bg resepi kat pun biasa buat laksa kuah putih tak msk puntapi. http://dapur-digital.blogspot.com/2010/11/laksa-kuoh-putih-terengganu.html Resepi: ketupat sotong anak terengganu - wonderful life, Ida_iara yeahhresepi mudah nak buat. ni buat lepas balik kuantan ketiga makan weekkat umah na, kat umah mak, pastu masak. http://mamalutfi.blogspot.com/2013/06/resepi-ketupat-sotong-anak-terengganu.html Nasi minyak terengganu | resepi cheff, Resepi : nasi minyak terengganu bahan-bahan : 1 sudu bawang mesin; 2 sudu butter cup; 1 biji bawang besar potong mayang; 1/2 tin susu cair ; 3cm halia ketuk. http://www.resepicheff.blogspot.com/2013/04/nasi-minyak-terengganu.html


TedsWoodworking Plans and Projects

Archives

Woodworking Designs Plans and Projects

Tags

Blogroll

Blog-o-sphere