Home » Resepi Sup Tulang Merah Singapore.html

Resepi Sup Tulang Merah Singapore.html

Advertisement

mutton soup (indian muslim) singapore food guide, Indian-muslim-style mutton soup (sup kambing in malay). this is distinguished from its chinese version with a thick richer soup. this version is well-known for going. Tentang : resepi sate, Sate daging/ayam bahan-bahan sate : 400 gram daging/ayam (tanpa tulang) - dipotong kecik; 1/2 sudu teh garam; 40 gram gula; lidi sate - direndam dengan air. Daging dendeng - youtube, "cara-cara memasak daging dendeng. untuk melihat lebih 1000 lagi video masakan, layari http://www.trymasak.my ! steps to cook daging dendeng. for 1000 more. Potret kasih, Asslamualaikum…. sejak seminggu dua ni saya ketagih nak makan mee kari… dah selalu makan mee kari kt luar… tak puas mkn kt luar, masak lagi,,,,. Home sweet home, Sebenarnya akak suka makan pulut ni dgn sambal tumis ikan bilis lagi sedap kalau malas buat rendangtp sebab malas jugak kaaan nak buat sambal dan sebab nak.

Resepi hari ini ~Sup Tulang
Resepi hari ini ~Sup Tulang

Sup Tulang Pedas Masam
Sup Tulang Pedas Masam

Senang je kan? Hah, apa lagik tunjukkan skill memasak korang
Senang je kan? Hah, apa lagik tunjukkan skill memasak korang

Senang je kan? Hah, apa lagik tunjukkan skill memasak korang

Advertisement