Mariyah, budak seks rasul suci | alisina.org | indonesian, Apakah ini termasuk pemelintiran kata? kemudian cerita mashur tentang yesus yang diganti dengan menjadi isa, mariam ibu isa adalah putri imran, saudara harun dan musa. 3 … manusia berperang | military malaysia, Khas buat semua pembaca di blog yg “satu” ini, baik yg berkepala “tuhan” mahupun “hantu”…hehee pada aku…tahu tak kalian kenapa aku bersidai di blog. Kerajaan majapahit ternyata kerajaan islam sejak awalnya, Kerajaan majapahit ternyata kerajaan islam sejak awalnya ? islamedia:seorang sejarawan pernah berujar bahwa sejarah itu adalah versi atau sudut pandang.

Imam mahdi malaysia | kajian ilmu ghaib, Nak tau dajjal tu sape? bknla bermate satu mcm korg penah tgk kt siri arrival tu, simbol2 yg byk digunakan oleh puak2 keturunan firaun knight. http://berkatrezeki.com/blog/2010/11/imam-mahdi-itu-dari-malaysia/ Lubuk petua warisan » hilangkan sakit kurap | petua.org, Bodoh betul komen bapak niakal letak celah kangkangmelayu macam ni yg menjatuhkan melayu…bapak ni salah seekor melayu makan taik anjing. http://www.petua.org/2007/06/09/hilangkan-sakit-kurap/ Perodua mpv…saingan exora… | prodas auto blog, Luas besar exora lg bro, lg pun perodua xkan ubah pun, lampu depan, bumper depan blakang jeyg lain2 maintainperodua rebadge je. http://prodas.wordpress.com/2009/03/05/perodua-mpvsaingan-exora/



Archives

Tags

Blogroll

Blog-o-sphere